Patika Egészségpénztár
Fórum / Téma: A vállalat utal pĂ©nz mĂ©gsem Ă©rkezett a számlára

Vissza a témákhoz | Új hozzászólás szerkesztése
2. |  Patika Pénztár (811 hozzászólása volt) | 2011-02-23 17:23:05
Tisztelt Pénztártag!

Sajnálatos módon pontos adatok hiányában nem tudunk utána nézni az Ön problémájának, mert nem áll rendelkezésünkre elegendő információ.
Kérjük, vegye fel személyesen a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailen (ugyfelszolgalat@patikapenztar.hu) vagy telefonon (06-40-200-203).

Üdvözlettel:
Patika Egészségpénztár



Válaszírás a fentire
1. |  paca (1 hozzászólása volt) | 2011-02-20 10:10:42
Tisztelt PP !

A múlt évben ,már írtam önöknek , hogy a vállalat a pénzt elküldte önöknek, viszont nem jelentkezett az összeg a számlán. Hozzátenném , hogy nem volt használva a kártya addig! Nem kevés pénzről van szó ! Kérném mielőbbi válaszukat itt a fórumon, mivel többen is vagyunk ilyen cipőben !!! Nem szeretnék további leveleket küldeni az ügyfélszolgálathoz, és leírni megint mindent az elejéről ! Kérném mielőbbi válaszukat, hogy ilyen esetben hová lesz a pénz! A vállalat nem kapta vissza a pénzt ! A fizetési papíron rajta van az elutalt összeg, csak a pkártyán nem jelentkezett !! Ki vette igénybe a pénzemet ? Köszönettel !
Válaszírás a fentire

Új hozzászólás
Hozzászólás szövege:
Hozzászóló neve:
Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá a fórumhoz!
Hozzászóló jelszava:
Regisztrálni a témák alatti "regisztráció" gombbal tud!

Lap tetejére ugrás