Patika Egészségpénztár
Fórum / Téma: ÁltalĂĄnos kĂŠrdĂŠs

Vissza a témákhoz | Új hozzászólás szerkesztése
10. |  Patika Pénztár (807 hozzászólása volt) | 2014-04-07 08:50:48
Válasz a 9. hozzászólásra.
Tisztelt Pénztártag!

Kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat telefonon (06-40-200-203) a további pontos információkkal, hogy segíteni tudjanak Önnek.

Üdvözlettel:
Patikapénztár
Válaszírás a fentire
9. |  Judó (1 hozzászólása volt) | 2014-04-05 18:10:29
Elutaltam a havi tagdíjat,viszont az utaláskor a megjegyzés rovatban nem tüntettem fel a nevem és a kártyaszámot. Ilyenkor mit a tudok tenni? Előre is köszönöm
Válaszírás a fentire
8. |  Patika Pénztár (807 hozzászólása volt) | 2014-03-14 08:37:11
Válasz a 7. hozzászólásra.
Tisztelt Pénztártag!

Kérjük, kérdését a pontos adataival (név, kártyaszám) együtt küldje meg az ugyfelszolgalat@patikapenztar.hu email címre, hogy segíteni tudjunk Önnek.

Üdvözlettel:
Patikapénztár
Válaszírás a fentire
7. |  aliz63 (1 hozzászólása volt) | 2014-03-14 07:09:15
Mikor kerül a patikakártyámra a jóváírás,ha február 13.-án befizettem az adómat?
Válaszírás a fentire
6. |  Patika Pénztár (807 hozzászólása volt) | 2013-10-24 08:23:16
Válasz a 4. hozzászólásra.
Tisztelt Pénztártag!

Kérjük, a fenti problémát a pontos adataival (név, kártyaszám) együtt küldje meg az ugyfelszolgalat@patikapenztar.hu email címre, hogy segíteni tudjunk Önnek.

Üdvözlettel:
Patika Egészségpénztár
Válaszírás a fentire
5. |  Patika Pénztár (807 hozzászólása volt) | 2013-10-24 08:22:19
Válasz a 3. hozzászólásra.
Tisztelt Pénztártag!

Elnézését kérjük, javítjuk a hibát a honlapon.
Ezen felül kérjük, a fenti problémát a pontos adataival (név, kártyaszám) együtt küldje meg az ugyfelszolgalat@patikapenztar.hu email címre, hogy minél gyorsabban tudjunk segíteni Önnek.

Üdvözlettel:
Patika Egészségpénztár
Válaszírás a fentire
4. |  agi310 (1 hozzászólása volt) | 2013-10-23 11:23:48
Tisztelt Pénztár!
Kártyaegyenleg lekérdezésnél azt jelzi a rendszer, hogy nincs ilyen kártyaszám és az online ügyintézésnél sem tudok számlakivonatot elérni, informatikai hiba lehet, vagy más probléma lehet a kártyámmal?
Válaszírás a fentire
3. |  Tamas0122 (1 hozzászólása volt) | 2013-10-23 09:42:35
Tisztelt Patika Egészségpénztár!

Regisztráltam az oldalra, meg is kaptam a visszaigazoló emailt, csakhogy sehol sem tudok bejelentkezni mivel nem találok belépési funkciót. Igy az egyenlegemet sem tudom lekérdezni ezt a hiba üzenetet kapom : Warning: file_get_contents(...) [function.file-get-contents]: failed to open stream: Connection timed out in .... nem elérhető a tartalom v szerverhiba lenne? Hogyan tudhatnám meg az egyenlegem? Előre is köszönöm a válaszukat.
Válaszírás a fentire
2. |  Patika Pénztár (807 hozzászólása volt) | 2010-02-11 09:38:41
Tisztelt Pénztártag!

Köszönjük a tájékoztatását. Felvesszük a kapcsolatot az említett patikával, és utánanézünk a problémának.

Üdvözlettel:
Patika Egészségpénztár
Válaszírás a fentire
1. |  zizi61 (1 hozzászólása volt) | 2010-02-11 09:20:28
Tisztelt Patika Egészségpénztár!

Érdeklődni szeretnék, hogy ha kártya elfogadó helynek megjelölt gyógyszertárban nem fogadják a kártyás fizetést, akkor azt hol lehet jelezni, illetve mi a teendő? Miután nekem a IX. ker. Napfény utcai patika van a legközelebb, és fel is tüntetik, hogy elfogadóhely, de vagy az van kiírva (mindig) " A patika egészségpénztári fizetés átmenetileg szünetel", vagy egyszerűen közlik, hogy nem lehet vele fizetni.
Köszönöm válaszát.
Válaszírás a fentire

Új hozzászólás
Hozzászólás szövege:
Hozzászóló neve:
Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá a fórumhoz!
Hozzászóló jelszava:
Regisztrálni a témák alatti "regisztráció" gombbal tud!

Lap tetejére ugrás

Találkozunk a Facebook-on!